Our success stories
Unlocked by Gicom
Een integraal creatieve aanpak, steunend op constant geüpdatete wetenschappelijke en technologische gronden: dat is het geheim achter de succesverhalen die we in vier decennia schreven voor honderden klanten.
We prikkelen, inspireren, informeren, verrassen en activeren doelgroepen met relevante en impactvolle content, die we telkens opnieuw heruitvinden en stroomlijnen, zodat hij aan de veranderende noden blijft beantwoorden.
Gicom hielp Vanden Borre om zich van de concurrentie te differentiëren door de creatie van een magazine (print en online) dat de klantbeleving substantieel versterkt. En dat zowel voor, tijdens als na het winkelbezoek. Sinds januari 2021 produceert Gicom een driemaandelijks partnermagazine voor de Nationale Loterij. Meer dan 7500 verkooppunten en interne medewerkers worden zo op activerende wijze geïnspireerd en geïnformeerd. Sinds 2012 maken we Gamma Magazine, een prachtig magazine voor iedereen die van plan is zijn huis en omgeving te verbouwen of te moderniseren. Het doel van het magazine is om te inspireren met trends en klanten te helpen bij hun projecten in en om het huis. Meer dan 10 jaar al maakt Gicom Delhaize magazine, met recepten die miljoenen Belgische consumenten maandelijks overtuigen om gezond, lekker en duurzaam te koken.Vanden Borre: periodiek magazine in print en online
Nationale Loterij: Lo’pdate partner magazine
GAMMA: themamagazines voor alle kanalen
Delhaize: magazine #hallogoebezigers
Gicom hielp Vanden Borre om zich van de concurrentie te differentiëren door de creatie van een magazine (print en online) dat de klantbeleving substantieel versterkt. En dat zowel voor, tijdens als na het winkelbezoek. Sinds januari 2021 produceert Gicom een driemaandelijks partnermagazine voor de Nationale Loterij. Meer dan 7500 verkooppunten en interne medewerkers worden zo op activerende wijze geïnspireerd en geïnformeerd. Sinds 2012 maken we Gamma Magazine, een prachtig magazine voor iedereen die van plan is zijn huis en omgeving te verbouwen of te moderniseren. Het doel van het magazine is om te inspireren met trends en klanten te helpen bij hun projecten in en om het huis. Meer dan 10 jaar al maakt Gicom Delhaize magazine, met recepten die miljoenen Belgische consumenten maandelijks overtuigen om gezond, lekker en duurzaam te koken.Vanden Borre: periodiek magazine in print en online
Nationale Loterij: Lo’pdate partner magazine
GAMMA: themamagazines voor alle kanalen
Delhaize: magazine #hallogoebezigers
